View Single Post
jeg ble tatt i å ha røyket hasj fordi noen tullinger i "gjengen" vår på skolen hadde snakka om at de skulle kjøpe et par gram i nærmere fremtid i gangen. selvfølgelig står det en lærer rett rundt hjørne og hører alt.
foreldra mine fikk en telefon fra skolen dagen etter om at de jeg omgikk og sannsynlig hvis jeg drev med narkotika, men jeg nekta og foreldrene mine trodde meg. men når foreldra mine fant det ut etter at en annen apekatt i "gjengen" hadde sladra på alle sammen så var moren min aller mest lei seg for at jeg hadde løyet henne i ansiktet om noe så alvorlig. det ble også rar stemning i huset mitt, men lillebroren min på elleve år er ikke informert om mitt rusmisbruk (som faktisk bare foregikk 5 ganger på et år) men storebroren min vet det og jeg fikk litt kjeft av han.

jeg syntes ikke det høres sunt ut i det hele tatt at moren din tok av så fælt, jeg tror ikke halvparten av familien min vet om dette engang. alt som skjedde med meg var at jeg måtte snakke med politiet et par ganger og må alltid berette om hvor jeg er og et par ekstra regler og "innstramminger".

uansett ønsker jeg deg lykke til med jobb og skolegang i forhold til at moren din har fortalt alle om "narkotikamisbruket" ditt :P jeg håper ikke alt går skeis for deg
Sist endret av PunkBear; 2. november 2012 kl. 22:34.