View Single Post
Vet at dolcontin er lett å få i Agder. Ble tilbudt det når jeg sa at jeg ikke taklet mer birkninger og lav test pluss andre helseproblemer jeg fikk pga medisinene. Gikk på metadon først, så Subutex 2-måneder på Buvida, så subutex igjen. Da var jeg så drittlei å ba om å legges inn på ARA for å trappe helt av. Trappet ned i en uke bare fra 8 mg sub til 0.4 temgesic. Fikk god hjelp der inne. Kjente overaskende lite til abstinensene. De 5 første døgne var jeg helt symptomfri. De neste dagene hadde jeg milde hetetokter men klødde veldig i huden. Slapp unna cold cills og restless legs eller jeg la kanskje ikke merke til det når jeg sov fordi jeg fikk imovane og knøttlite med sobril. Tror at grunnen til at ble så lite dårlig var at jeg hadde 2 egne opplegg som jeg fikk lov å bruke der inne av legen. Det ene var HØYDOSE C vitamin terapi(2 /3 G annenhver time i form av c vitamin ascorbat og at jeg spiste ett kosthold fullstendig uten karbohydrater. Bare kjøtt og flesk. Ren ketodiett kan man kalle det. Fant forskning om disse to metodene på nett og gikk gjennom det med legene der. De hadde aldri sett noen som hadde gått av lar medisin så lett sa de. Var med på turer hver dsg og var sosial med de andre der. Helvete begynte når jeg kom hjem, men det var den psykiske biten. Søvnen ble fucked og følte at jeg hadde en bilmotor som ruset i hodet mitt 24/7. Nervesystemet gikk nok helt i sjokk etter ca 25 år med opiater og full stopp.gikk seg gradvis til over ett par måneder, men var ett sant helvete. Forstår dem som ikke orker. Sporet kanskje litt av tråden nå. Sorry.