View Single Post
Gikk til helvette igjen. Dagen etter posten min sprakk jeg. Kan nesten ikke tro hvor vanskelig det er å slutte med det her ass. Etter 15 dager følte jeg meg akkurat som jeg gjorde før jeg i det hele tatt begynte med dop. Det gir meg jævlig lite håp for fremtia, da det betyr at jeg like enkelt kan sprekke etter 5 år.. Ikke at jeg har hatt sjans til å nå det målet i tilstanden jeg er i nå.

Den gode nyheten er at jeg i dag tok første dose med Subutex igjen. Men jeg er fortsatt jævlig misfornøyd. Det føles mye bedre å være helt clean, både pga effektene til stoffet og det at jeg føler meg mindre... stolt. Barnslig, I know. Alikevel vet jeg at jeg rett og slett ikke greier å slutte uten hjelp. Skal på rehab om 4 dager, og der skal de trappe meg ned. Det som er greia er at de siste mnd har jeg brukt så uregelmessig at jeg ikke er fysisk avhengig. Så etter noen uker på sub vil jeg være mer avhengig av opiater enn jeg var i går. Får håpe det ikke blir for kjipt å trappe ned. Jævla mongo leger som nekter å gi meg mindre enn 8mg.


Sitat av Lacertosus Vis innlegg
Hva er ditt syn på heroin nå kontra før du begynte? Jeg tipper du angrer skikkelig, eller angrer du ikke og tar det heller som en erfaring?
Hvor lenge har du brukt heroin nå, og hvor mye sånn cirka penger tror du at du har brukt på dop i denne perioden?

Stå på!
Vis hele sitatet...
Da jeg var liten var jeg redd for narkomane. Vi ble indoktrinert til å tro de var det største avskummet et menneske kunne bli, at de ville stikke oss med nålene sine og gi oss HIV og annet shit. Skjønte såklart at det var tull når jeg nådde tenårene. Etter jeg ble sånn 16 år, tenkte jeg helt ærlig ikke "jeg skal aldri prøve heroin". Jeg var langt nede psykisk og ga faen i mitt eget liv. Men jeg ble aldri introdusert til stoffet, så etter noen år med hardcore deppings bare dro jeg ned på plata og kjøpte det selv.

Jeg har nok brukt rundt 300.000 på heroin de siste 2 årene.


Sitat av DrPerception Vis innlegg
15 dager uten opiater?
Da er du godt på vei.
Hvordan ser dagene dine ut og hvordan nettverk har du rundt deg?


hilsen tidligere heroin avhengig.
Vis hele sitatet...
Jeg var på god vei, men som du ser over gikk det i dass. Er på en nesten like god vei nå da, selvom jeg ikke er kommet særlig langt. Jeg dro hjem til foreldra mine for å avruse meg (og så sprekke, repeat) for et par mnd siden. Dagene består av loking på pcen, og kanskje en time sammen med dem. Dagene jeg har vært frisk eller rusa har ofte dama kommet på besøk. Har 2 gode venner, men føler det eneste vi gjør er å drikke, som ikke er så bra I guess..