View Single Post
Halla bloodshot Ja vi er intresert i å se hvordan du har det og åssen det går, hva som er planen fremover osv.

Hvordan er opplevelsen for en som har vært sprøytenarkoman å røyke/sniffe heroin istedet for å sette sprøyter? Må du ha ekstremt høy dosering eller er ikke den "gode" rusen der ved røyking? Hva gjør du på om dagene? Har du noen nyttårsforsett? Noen mål fremover?

Veldig interesert i å høre hvordan du har det, hva du skal gjøre for å komme deg dit du vil. Du kan gjøre hva du vil, du er din egen lykkes smed! Med nok banking, svetting og hardt arbeid når du så langt som du ønsker!

Vi blir her selfølgelig og følger med deg, heier på deg og ønsker deg lykke til med hva enn du har på tapetet!

Kansje du burde ta en tur på vidda, planlegg en liten uke på vidda med en kamerat som er rusfri ( Eller trask i vei alene) Mellom bakkar og berg kan du finne deg sjøl og kansje tilogmed en livslyst og gnist du aldri har sett før, såklart etter sjukå e vekk itte heroinen. Reis opp, bruk kroppen og hodet å bevis din nytte og bruk.

Kjenner folk som har vært sprøytenarkoman i over 20 år, en liten gnist av vilje fra oven eller inni deg selv gjorde det mulig å slutte, noen har blitt høytidelig kristen noe jeg tviler du har lyst til ( vet aldri ) men kom deg ut i naturen, det var der vi var først. Skriver løst her, så ikke hat meg for mine ord. Men ingen ønsker å leve et liv hvor vi sliter med å finne blodårer å skyte heroin i... Jeg kjenner deg ikke, men jeg ønsker deg ikke et sånt liv.

Ha det godt !