View Single Post
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
Har nådd det store vendepunktet mange snakker om; "når man kan slutte vil man ikke, når man vil slutte kan man ikke". Nå vil jeg, og jeg tror jeg har en god mulighet. Får bare en kraftig forkjølelse + ekstra dritthumør. Det som gjør dette til et problem blir å sitte i kassa i matbutikken imens. I tillegg har jeg svært lite til å motivere meg til å forbli nykter hvis jeg først skulle greie å slutte ordentlig. Hvis jeg greier det, vil jeg fremdeles prøve å bruke 1-2 ganger i mnd. Jeg har rett og slett jævlig lite å gjøre og en grei økonomi.

For å svare direkte på spørsmålet over, så har jeg ikke gått uten heroin mer enn 3 dager på et par måneder. Det vil si jeg er ganske hekta, selvom jeg fortsatt skyter 3 ganger så små skudd enn mer erfarne knarkere. Det sier en del for meg, da jeg allerede føler meg kjiip 2-3 dager uten hero, men i forhold til dem må det være barnemat.
Vis hele sitatet...
Du får en kraftig forkjølelse, samt dritthumør.. Du vil slutte men du kan ikke? Ta deg sammen og gå uten heroin et par mnd. Fortsetter du slikt vil abstinensene bli veldig tunge. Følelsen av kraftig forkjølelse og dritthumør er så og si kronisk for en heavy bruker, og etter 2-3 dager vil man ligge å spy og føle deg halvdød