View Single Post
Tviler på at han er narsissist. Mye av en engstelig (unnvikende) PF er stikk motsatt av narsissisme.

Har selv engstelig (unnvikende) PF. Fikk den rett over nyttår. Ble utskrevet fra DPS rett etter at diagnosen ble satt, så mye mulig jeg har andre diagnoser oppe i det hele. For egen del ble ting og tang mer forståelig med diagnosen, da man har trodd at det kun har vært sosial angst som har vært hele grunnen til at man ikke fungerer som man vil.

For egen del så prøver jeg komme meg inn på Modum, innleggelse.
Føler selv at det må mer enn en samtale med psykolog i uka til for at man skal klare takle hverdagen noe bedre.

Har rotet fram en hel del journaler det siste halvåret etter at jeg fikk diagnosen pga. søknad om uføre. Kan vel trygt si at det er mye som ikke har vært helt normalt gjennom barndommen som man ikke har vært klar over selv, men antatt.

Engstelig (unnvikende) PF.

Edit: Ofte er det slik at de som ender opp med en slik diagnose har hatt en vanskelig barndom. Det gjelder selvfølgelig ikke alle, men for mange.
Sist endret av ImnotEmo.; 6. juli 2017 kl. 20:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.