View Single Post
Trådstarter
261
Gammel tråd, tenkte å gi en liten update.

Tidlig i år takket jeg faktisk ja til tilbudet fra DPS, selvom jeg fra før hatet dem fra roten av sjelen min. Uansett, denne psykologen jeg har gått og fortsatt går til har ikke endt opp med å irritere meg, tvert imot. Vi har gått veldig grundig tilverks, og har vært igjennom svært mange samtaler og skjemaer/spørsmål. Jeg er tydeligvis bærer av veldig mange symptomer. Det det nå, rår liten tvil om er at jeg er afflicted av tydelige bipolare tendenser. I tillegg også en personlighetsforstyrrelse, vi har gjennomgått alle PF'ene vi bruker her til lands(ICD-10 og flere)

Ble også testet for typer asperger men dette ble raskt utelukket. De jeg slår "hardest ut på" er unnvikende + paranoid PF. Dette kan kanskje stemme selvom jeg ikke har fått noen diagnose helt enda. Tilbake til topic så vedvarer problemet, selvom jeg har fått mer kontroll, føler jeg selv. Det er heldigvis ingen som vet hvordan jeg har det, og ingen stiller spørsmål ved min atferd. Det er det viktigste for meg.

Det er synd, men det kunne ha vært verre. Mine indre følelser er usynlige på overflaten, enten om jeg skulle føle eufori(noe som er svært sjeldent) dysfordi angst eller stress er kroppspråket og ansiktet mitt veldi monotont, har et håp om at dette kan bli forandret. Det er lett å føle seg unik, men jeg kan umulig være alene om å ha det sånn.

Skulle noen kjenne seg igjen eller være bærere av samme symptomer som meg vil jeg gjerne høre tips triks og erfaringer, enten på PM eller i tråden.