View Single Post
Sitat av Dilosets Vis innlegg
Ja, Stesoliden så sånn ut før (Dumex-beskrivelsen). Men idag ser de ut akkurat som på bildet ovenfor; altså helt prikk lik Vival.
Det er Actavis som produserer Stesolid nå også, så Stesolid og Vival ser helt like ut idag. Før var Vivalen rosa om jeg ikke husker feil... Egentlig rart at Actavis produserer begge merkene. At de ikke kutter ut en av dem, ettersom tablettene har identisk utseende
Vis hele sitatet...
Jøss.. Ja der kan du se.. Til og med jeg detter av sporet. Har vært sobril og valium og rivotril det har gått mest på i det siste. Hele sommeren var på 10mg diaz. Dette med navn og produsenter er jo helt sykt. Mener Roche ikke fikk lov til å lage fler "grønne/542" pga alt som ble borte og havnet her oppe i landet. Tror Norge er de eneste som produserer 1mg piller med flunitrazepam etter det. Om Roche fortsatt produserer de hvite 2mg aner jeg ikke. Mener det var de som var grunnen til at det ble laget grønne med blåfarge inne i til slutt pga voldtekter. Nå forstår jeg hvorfor en kompis var så sikker på at det var 20 løse var stesolid mens jeg sa det var vival. Begge har vel samme kunskap så begge trodde vel at den andre var blåst i huet der og da.. I dette tilfellet hadde jeg feil likevel ser det ut som..

Sitat av Romanowa Vis innlegg
Hva mener du med dette?
Vis hele sitatet...
At uten naturlig snev av angst og dømmekraft så kan mye skje. Piller fjærner dette hos veldig mange veit du.