View Single Post
Nei, ett svar fra ham er for meg fullstendig uinteressant, alt jeg vil er å få ham/dem til og reflektere over hva de gjør. poenget mitt med det jeg ønsker å skrive er at hans politikk dytter de som har ett liv, de som fungerer, de som har samboer og de som sloss for å komme seg tilbake i samfunnet først må slåes ned, straffeforfølges og bli plassert på en sosial linje der du ikke engang kan å en jobb i Kiwi..... Før du er berettiget til og "ikke være kriminell lenger". De tar mennesker som kunne vært og fortsatt er produktive for samfunnet, kverne dem opp juridisk til de blir noen ett samfunn ikke vil ha, for deretter å merkelig nok få "sympati med deg" når du først er helt nede i bunnen og knust med null stolthetsfølelse. På veien ned dit skal du stemples som noe samfunnet ikke vil ha hos seg. Dette er selvfølgelig satt på spissen det jeg skriver nå, jeg kommer til og ordlegge meg helt annerledes og mye mer subtilt i brevet.
Så ved å bruke mitt liv som eksempel, så håper jeg at de kan få litt innsikt inn i hvordan dette forslaget til AP endrer ikke på noe. Om du først må knuses, ydmykes og straffeforfølges på veien til hjelp? Da er det noe latterlig galt i refleksjonen du har gjort deg.
Sist endret av Mokkasinen; 5. mai 2021 kl. 13:51.