View Single Post
Sitat av brgz Vis innlegg
Når man er 18 år må man stå for handlingene sine. Hjelper ikke å komme etterpå og si "Hæ?! Må jeg flytte ut? Trodde det var tomme trusler jeg"
Vis hele sitatet...
Når man er 18 er man også myndig, og bestemmer over sitt eget liv og sin egen kropp. Ingen har sagt at trådstarter røyket eller oppbevarte hasj i huset, men at faren tok han i å ha røyket.

Sitat av brgz Vis innlegg
Okei, jeg ville nok ikke kastet han ut hvis han ikke hadde fått advarsel. Hadde han blitt tatt en gang, men jeg alikavel hadde sett han får til jobb/skole og er oppegående ville jeg kun tatt en alvorsprat. Hadde han begynt å la vær å gå på skole/jobb og sitte inne å sløve (som veldig mange gjør som røyker hasj), måtte jeg ha kommet med andre tiltak.
Vis hele sitatet...
Igjen argumenterer du imot en stråmann. Trådstarter har allerede sagt at skole og jobb ikke er noe problem.

Sitat av brgz Vis innlegg
Jeg ville uansett påminnet h*n om at hasj skal verken oppbevares eller røykes i mitt hus. Hvis han ikke følger disse reglene må han finne seg et nytt sted å bo, men kan bo hos meg inntil han finner et sted.
Vis hele sitatet...
Enig, men gi tid til å finne seg et nytt sted. Ingen kan flytte på dagen, det forstår du og.

Sitat av brgz Vis innlegg
Var jeg snill nok nå kjære frøken?
Vis hele sitatet...
Unødvendig og barnslig.

Sitat av brgz Vis innlegg
Dette er offtopic, men føler jeg må bortforklare den harde kommentaren min for dere får jo tårer i øynene hvis noen sier noe negativt om hasj
Vis hele sitatet...
Neida, du må stå for dine egne utsagn. Du har selv sagt man må stå for handlingene sine. Jeg argumenterer ikke for hasj, men imot å kaste sønnen sin på gata, og dette vet du godt. Ikke vri og vend på ting.
Sist endret av fetter; 27. oktober 2010 kl. 09:58.