View Single Post
Trådstarter
10
Sitat av GalFisk Vis innlegg
Magefølelse er en grei ting hvis man selv er psykisk frisk og stabil, men ofte det som driver den ustabile til vanvidd. Hva som gjelder TS vet jeg ikke, men jeg vil heller foreslå å bruke tankene for å forstå situasjonen.
TS: spørsmålet er først om han følger disse fordi de er vennene hans, det kanskje ikke har noe med deg å gjøre over hodet, selv om det føles sånn. Når han snur ting til å være din feil, hva er det han sier egentlig? Her kan det være alt fra en psykopat som manipulerer deg til en helt vanlig person som forsøker å vise deg dine egne vrangforestillinger.
Vis hele sitatet...
hmm, han føler det er hans venner, mens jeg føler at han kanskje gjør det for å plage meg. vi kommer aldri frem til noen løsninger, og han ønsker aldri å ha et kompromiss. altså en løsning hvor vi begge 2 får vår vilje men ikke 100%.

Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Skal du velge hvem han får lov til å sosialisere seg med basert på dine egne usikkerheter? Hvem er det egentlig som er egoistisk her?
Vis hele sitatet...
Nei, jeg ønsker ikke å velge hvem han skal sosialisere seg med, men jeg tror jeg ønsker å gjøre det ganske ubevisst.
jeg har latt saken ligge i de siste dagene, og prøvd å fortelle meg selv at det går greit. problemet er at jeg er ikke redd for at han skal være utro, eller såre meg med et annet menneske.
men mer at jeg ble mobbet før og når jeg får vite at noen ikke liker meg, så ønsker jeg støtte fra mine nærmeste om at de også skal holde seg unna denne personen.
Sist endret av freakzz; 29. august 2017 kl. 09:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.