View Single Post
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
271
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dette er så feil så det kan bli og du burde la være å svare om du ikke vet hva du svarer på, i værste fall kan det få fatale konsekvenser for motparten som velger å stole på det du sier . Valium sin halveringstid er opp til 100 timer hos enkelte , da personer uten leversvikt også . Men dem fleste ligger på ca 50 timer , og dette er veldig grundig dokumentert med prøver i flere studier . Gjør verden en tjeneste og ikke svar på medisinske spørsmål du ikke har riktig kunnskap om dem.
Vis hele sitatet...
Unnskyld meg? "
Halveringstid: Voksne: 24‑48 timer (desmetyldiazepam 40‑100 timer). Eldre og leversviktpasienter 70-100 timer. Barn: Premature 40-110 timer" (limt inn fra felleskatalogen)

Alt det der kommer an på dosen, når jeg svarte TS søkte jeg opp halveringstid på 5mg valium fordi han sa han hadde fått (en) tabelett av en kompis.



(The effects of Valium last around 4-6 hours; however it has a very long half life (20-70 hours - time taken to clear 50% of the drug from the body) which means that it may take up to six weeks to be totally excreted by the body.)

Lenker: Teksten rett over. felleskatalogen.