View Single Post
Hei,

Som noen av dere sikkert har fått med dere var det en trend for litt siden med det såkalte filteret på tiktok som viser hvordan du ser ut for andre mennesker enn deg selv.

Jeg falt for fristelsen å prøve det såkalte "inverted filter" på tiktok, selv om jeg har hørt historier om folk som har fått selvtilliten sin knust av å se hvordan de "virkelig" ser ut.

Resultatet var egentlig veldig sjokkerende, skjønner godt at det er vanlig at man ser seg selv som kjekkere enn man egentlig er. Men resultatet som viste på filteret nekter jeg nesten å tro at kan være sant. Det virker som om hele hodeskallen min er skev, kjeven min er vridd og øyefestet (?) rundt det ene øyet mitt henger mye lavere enn hos det andre. Det ser nesten ut som jeg har ett slags syndrom. Jeg har aldri i livet mitt fått kommentarer på dette, og kompisene mine er generelt ikke redd for å si sannheten når det gjelder utseende.
Prøvde også filteret på tennene mine, jeg har inntrykk av at jeg selv har ganske rette tenner, men med filteret ser det ut som tenner i både overkjeve og underkjeve står i en nedoverbakke..

Så til mitt store spørsmål : Hvor nøyaktig er dette filteret?

Mvh
Knust selvtillit