View Single Post
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Du misforstod begrepet, skjøt fra hofta, innrømmer at det var tilfelle og forsøker nå å bortforklare det som rimelig. Tatt i betraktning at dette er et emne du har fått forklart med teskje før, så følger det at du enten er immun mot fakta, eller at du lyver eller at du er såpass glemsom at det grenser mot demens. Pick your poison. Her har du helt selv malt deg inn i et hjørne. Sakte, møysommelig og med den minste penselen som finnes.
Vis hele sitatet...
At jeg er uenig med dere i hvorfor dette fenomenet kalles akkurat toksisk maskulinitet og hva som ligger mellom linjene betyr ikke at jeg har misforstått noe som helst. Du har derimot rett i at jeg er glemsom... jeg røyka ufattelig mye weed tidligere i omtrent 10 år. Jeg var også hard på flaska, alt for mye på byen, snorta feite lisser med dealer roomien min, eksperimenterte med psykedeliske stoffer som LSD og DMT og på toppen av alt så poppa vi alt for mye MDMA en periode på noen måneder. Så hjernen min ble ganske scrambled for å si det mildt, men det eneste jeg ruser meg på nå er et par-tre kaffekopper om dagen. Kutta ut harddrugs i 2017 og weeden i februar. Så om du lurer på hvorfor jeg oppfører meg som en gullfisk så er det fordi jeg tidligere har rusa meg til å bli lowkey retarded :'V

Når det er sagt så er jeg heldigvis veldig klar over at hukommelsen min er dårlig, derfor går jeg ofte tilbake i trådene jeg deltar i og leser hva som er blitt sagt på nytt. Av den grunn så nytter det ikke å putte ord i munnen på meg.

Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Nei, de stråmennene du påstår at utgjør "moderne feministisk tankegods" er såpass dumme. De har imidlertid lite med virkeligheten å gjøre, slik vi akkurat har avklart hva angår giftige maskuline rolleforventninger. Hvis du faktisk hører på hva folk sier så står du bedre rusta til å danne deg en informert mening.
Vis hele sitatet...
Her har du noen eksempler på moderne feministisk tankegods i media.
Dette er snakk om Disney, Marvel og Gillette, ikke random folk på twitter. Dette er en del av hva moderne feministisk tankegods representerer.

NEW WARRIORS Trailer | Marvel Comics

The Force Is Female in All-New Star Wars Series Coming to Disney Plus, Will Be The Wokest One Yet

We Believe: The Best Men Can Be | Gillette (Short Film)


Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Å bevisst lukke øynene for motpartens argumenter er én ting. Men du ignorerer deres blotte posisjon. Å kjempe mot noe du selv innrømmer at er en stråmann, for så å følge opp med at det er rasjonelt all den tid du gjerne finner flere stråmenn fra de samme kildene... Det er faktisk ikke et veldig opplagt tegn på gjennomgripende intelligens.
Vis hele sitatet...
Eksemplene du og pi har kommet med på menn som gjør dumb shit fordi de er redd for å bli sett på som svake er legitime eksempler på menn som skader seg selv pga. tradisjonelle kjønnsroller. Det jeg er uenig i er at vi bør kalle denne typen atferd toksisk maskulinitet fordi det er et uintelligent begrep. For tiende gang, jeg har ikke misforstått hva det går ut på, jeg synes bare begrepet er tilbakestående fordi det insinuerer at all maskulin atferd er toksisk.