View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg

Han ville gi meg Antibus, men jeg takket nei. Her i bygda er jeg karen som alltid er ute å fester og koser meg fredag og lørdag, og har vors og nach hele helga. Så det ville være veldig unaturlig om jeg plutselig skulle stoppe helt. Er ikke så keen på å forklare halve bygda at jeg har et problem med alkohol.

Litt hjelp fra tabletter, og en god dose selvdisiplin så fikser jeg det her!
Vis hele sitatet...
Om min kompis putselig stoppet med festing og nach, hadde tankene mine vært: Ok, han er enten lei av festing eller funnet noe annet. Derimot om han ikke drakk en øl på fisketur, ville jeg kanskje spurt hvorfor.

Du trenger ikke å forklare annet "meh er lei" har en pause eller "vil bruke helgene til noe mer fornuftig" INGEN ABSOLUTT INGEN vil tru du har alkohol problem om du stopper med fester. Det som er artig med oss som har alkohol problem, er hvordan hodet våres kan lage de rareste unnskyldninger. Sorry, men for meg virke det som du leiter etter en intensivbehandling før fredag!

Mitt råeste råd til deg kompis, ta imot antabus også gjennomføre du kuren. Vil også anbefale deg denne forumet: https://talkingsober.com/

PS. Har hatt alkohol/rus problem, relatere meg jævlig til den unnskyldningen.

Lykke til videre!