View Single Post
Qon
Praise the Most High
Qon's Avatar
158
Sitat av Aya123 Vis innlegg
Kan det være et verktøy for å komme seg lettere ut av depresjon?
Vis hele sitatet...
Ja, men da må du samtidig jobbe med å face problemene og akseptere virkeligheten. Hvis du ikke klarer det så tror jeg depresjonen kan bli verre. Jeg tror det er sjeldent lurt å ta LSD for å flykte fra virkeligheten. Du må ha et forhold til deg selv, livet ditt, følelsene dine, kroppen din, fremtiden, fortiden og andre mennesker. Hvis ikke så innser du hva du mangler og hvor mye jobb du har foran deg. Tror jeg... alle er forskjellig.

Sitat av Aya123 Vis innlegg
Har det bare effekt den dagen man tar det? Eller føler man seg litt bedre dagene etter?

Hvis man har hatt en god og produktiv dag med microdosering, så kan man kanskje leve litt på det og at det smitter over til dagen etter?
Vis hele sitatet...
Kun effekt den dagen/de timene. Det går over, men du kan leve videre på det akkurat som du kan med alt annet.

Det er litt som å pule en digg jente. Orgasmen tar slutt, men du fortsetter å smile. Selv om du "lander" helt fra microdosen så kan du sitte igjen med en veldig sterk good vibe som du kan flowe på så lenge du klarer. Det er individuelt hvor mye du klarer å ta vare på gode minner og la de styre humøret ditt.