View Single Post
Sitat av ID-Brikke Vis innlegg
Noen som har prøvd dette på lengre turer ute i naturen?
Feks gå besseggen på 50ug eller noe?

Hvor mye blir for mye når man snakker om å være i fysisk bevegelse over lengre tid?
Vis hele sitatet...
Jeg har endel erfaring med 50ug doseringer. Dette er altså ikke mikrodose - og man kan under peaken, avhengig av dagsform, bevege seg inn i en lettere tripp. Man vil også lett få visuelle effekter på disse doseringene, om en ikke overveldende.

Enkelte rapporterer at en slik dosering er ubehagelig og "i mellomland" mellom tripp og ikke tripp. Egen personlig erfaring er dog bare positiv. Man har tatt lite nok til at man greit kan komunisere med mennesker man møter uten å være påfallende. Tur i natur og mark der er ypperlig. Om det ikke er sjangse for å møte for mange mennesker tenker jeg kanskje det er like greit å klinke til med 100ug, først som sist. (Føler 100ug er såpass håndterlig (iallfall utenom den timen eller to der maner på peak) at man greit kan håndtere kortere møter med mennesker da også.

Beseggen på en noenlunde folksom dag funker sikkert 50ug helt ypperlig. Eneste aber kan være at kanskje vil ønske at du hadde tatt mer. Er man forberedt på at det er en dag med bare mildere psykedeliske effekter kan man likevel greit føle det er fullt ut tilfredsstillende. Det er iallefall min erfaring.