View Single Post
Qon
Praise the Most High
Qon's Avatar
158
Bra initiativ! Jeg anbefaler alle å sjekke ut nettsiden The Third Wave (of psychedelics) for å lese om microdosing. https://thethirdwave.co/microdosing

Jeg har mikrodosert en del ganger selv og har planer om å gjøre det videre utover våren. Har gjort det i forbindelse med studie, jobb, fest og ute på tur med venner eller alene. Jeg har for det meste hatt positive erfaringer med det og følt meg ekstra inspirert, uthvilt, smart og full av energi. Det verste som har skjedd er at jeg trodde jeg hadde nok toleranse til at jeg kunne ta en hel lapp og sitte å lese i sola, men da ble effektene så merkbare at jeg ikke var i stand til å lese i normal hastighet, så jeg la vekk gjøremålene mine og nøyt turen.

LSD er ganske magisk! Jeg føler at jo mer jeg bruker det jo lenger kan jeg vente til neste gang. I min erfaring er afterglowen etter en god tur eller en periode med mikrodosering nesten bedre eller bedre enn selve tripen! Da føler jeg meg freshere i hjernen og mer motivert til å få unna arbeidsoppgaver så jeg kan nå målene og realisere drømmene mine.