View Single Post
Hey freaks, jeg vil gjerne dele en metode med dere for hvordan man kan unngå å bli dømt for bruk av narkotika. Dette egner seg muligens best i situasjoner hvor man blir mistenkt for bruk og får razzia, blir stoppet på gaten og mistenkt osv. Denne metoden har fungert for meg og andre jeg har anbefalt den til. Her er den:

Steg 1:
Politiet kommer f.eks. hjem til deg med ransakelsesordre for mistanke om bruk av narkotika, basert på f.eks. meldinger funnet på noen andres telefon e.l.
Du vet selv at du har narkotika i urinen, evt. også blodet.
Politiet spør om du bruker narkotikotika. Du svarer selvfølgelig nei, og politiet sier deretter at de da vil ta deg med ned på stasjonen for å foreta urinprøver og/eller blodprøve.
Siden du vet du kommer til å teste positivt tilstår du bruket av narkotika.

Steg 2:
Saksbehandlingen på slike saker tar ofte uker og måneder. Umiddelbart etter politiet har reist, tar du en pause fra narkotikabruket. Målet er å nå bli ren.

Steg 3:
Etter uker eller måneder (måneder i mine tilfeller) får du endelig forelegget for bruken av narkotika i posten. Du ringer ned til politistasjonen og sier at du vil trekke tilbake din tilståelse. Du kan begrunne dette med at du var redd og bare tilsto fordi du ikke ville snakke mer med politiet. Etter å ha stoppet ditt narkotikabruk, er du nå ren (forhåpentligvis).

Steg 4:
Politiet har nå ikke din tilståelse lenger, og det er dermed deres oppgave å bevise at du faktisk har brukt narkotikaen du er tiltalt for. Ulempen for politiet er at du nå er ren. I mine tilfeller ble saken henlagt ved dette steget, men om politiet enda ikke gir seg, så kan du bare si at du gjerne vil foreta en urinprøve for å bevise din uskyld. Du er jo nå ren uansett. Du slår ut negativt, og saken henlegges

Forbehold:
Dette fungerer sikkert ikke i alle situasjoner. De kan hende politiet ber om hårprøver/ryggmargsprøver osv. som kan påvise stoffbruk langt tilbake i tid. Om du har tidligere dommer for samme stoff kan du muligens bruke dette tidligere dokumenterte bruket som unnskyldning.

Kom gjerne med innspill. Prøv gjerne metoden, da du trolig ikke har noe å tape på det.