View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av The Riddler Vis innlegg
Jeg for alt som kan hindre mobbing - personlig tror at ved å fjerne anonymitet så vil det ha et kraftig utslag på mobbingen.
Vis hele sitatet...
Kva får deg til å vere så optimistisk? Forekom ikkje mobbing før mobiltelefoner dukka opp? Førekjem ikkje mobbing via facebook? SMS? Skrift på dassveggar? Knuffing på skulevegen?

Eg trur ikkje du gjer spesielt mykje med problemet ved å fjerne ein anonym kanal, all den tid det finst mange andre anonyme kanaler - og i tillegg er den tekniske framgangsmåten som er foreslått her totalt idiotisk, fordi den krev at mobbarar er idioter (ein del er kanskje det, men det er nok at ein person forstår kva som skjer), og det tar nøyaktig 1 sekund å omgå forslaget totalt - skru av WiFi.
Sitat av The Riddler Vis innlegg
Svært få ville gått frem for å mobbe andre i offentligheten.
Vis hele sitatet...
Det trur eg at eg og veldig mange andre som har vorte mobba kan tilbakevise som pisspreik.
Sitat av The Riddler Vis innlegg
Åpenbart kan man ikke avsløre folk på en ulovelig måte, men det er alltid en mulighet å oppfordre skaperene til å avskaffe anonymiteten dersom dette blir et problem.
Vis hele sitatet...
Nei, anonymitet i seg sjølv er på ingen måte negativt. Tvert imot kan det vere svært viktig, spesielt i ei tid der den midlertidige samtalen er i ferd med å forsvinne. Då kan stadvis avgrensa anonym kommunikasjon vere svært interessant - og viktig.

Lær ungdommen opp til å nytte anonymitet fornuftig. Ikkje forby det.