View Single Post
Min mest sketchy hendelse under rus var når jeg og en kamerat gikk nedover i et nabolag mens vi røykte svarting. Jeg danset bortover med jointen i handa imens jeg sang på teksten fra buffalo soldier. Jeg gir jointen til vennen min som tar seg et trekk før vi plutselig innser at den bilen som hadde kjørt mot oss en god stund var en politibil. Jeg sluttet og danse, men vi holdt farten og latet som om politibilen ikke bekymret oss. Plutselig ser vi at politibilen svinger i et veikross og kjører bort fra oss. Når den er ute av synet forter vi oss med å kaste jointen og komme oss in i huset der det var et lite vors på.

Jeg syntest opplevelsen var ufattelig morsom, mens vennen min noiet som aldri før. Vennen min gikk inn litt før meg, så når jeg gikk inn til vorset banket jeg på døren og ropte at det var politiet. Jeg åpnet døren og brast ut i latter, mens vennen min fikk det sykeste noietrynet. Resten av kvelden spillte vi av cops themet (Inner Cirlce - Bad boys) på repeat inntil vi stakk på club.