View Single Post
Har en på lager nå, faktisk. Det har seg jo slik at jeg og kjæresten liker å røyke litt av og til når vi er hjemme hos meg. At mamma er der prøver vi bare å ignorere. Men en av disse dagene var mamma spesielt slitsom. Hun er ofte veldig pratesyk, nemlig. Vi hadde akkurat kommet inn igjen, og la oss i senga for å høre på noe skikkelig feel good Jamaica shit. Tror du ikke dama kommer ned for å mase? Hun tok også med seg en av hundene som hun fint plasserte på ryggen min. Jeg spør hvorfor hun lar den gå på meg, hvorpå hun svarer at det er sunt å bli gått på. Fjern som jeg er syns jeg at situasjonen er veldig spesiell og snur meg demonstrativt. Hun har fremdeles ikke tatt hintet og prøver å få øyenkontakt med kjæresten min som antagelig var like lost som meg. Regner med at hun skjønte hele greia. Sånn som vi fniste og holdt på.

Tviler sterkt på at hun bryr seg noe særlig. Hun stjal rullepapiret mitt, faktisk. Jeg vet veldig godt hva hun skal med det. Spesielt siden hun innrømmet å ha hatt pot liggende i huset lenge. Lurer fremdeles på hvor det kan ha vært.