View Single Post
Hobby Filosof
360
Min mest sketchy stunder under rus .. Vet ikke om det teller helt da, men.

En gang i påske så hadde jeg fått hender på noe weed, som er bedre enn noen annen weed jeg har fått før! (Amsterweed ) Dette sjedde da jeg var hos min mor, en liten plass, med MYE politi! Vet ikke hvordan jeg skal få presisert dette nok, det er veldig mye politi her

Jeg hadde vel gått og røykt på denne potente amsterweeden min i en 2-3 dager, så fikk jeg min søster sin vannis, og jeg tenkte jo ikke over at dette funker på en annen måte, så jeg røykte vel en brønn i størst mulig trekk, og skulle bort til en kompis, jeg husker jeg mast totalt kontroll over meg selv og begynte og spy, så er det totalt blackout.

Og det neste jeg husker er at jeg henger over en stol ved spise bordet istuen, med hetten godt trekt over huet. Så jeg ikke kunne se stort .. Jeg husker at alt gikk super seint, men jeg var som om jeg var speeda

Det som da hadde sjedd var at jeg hadde søkt tilflukt i en barnehage, etter hva jeg har fått hørt. Og her hadde jeg blitt observert av samtlige som hadde meldt ifra .. Dette førte til at polititet kom og kjørte meg til legevakta, noe jeg ikke husker noe ifra, og derretter hjem for og snakke med mine mor.

Dette endte i 1 uke uten og få være med min beste kompis Men etter 2 dager på dataen uten og gå ned i første etasje roper mamma opp til meg, Fetter 1 og Fetter 2 er her ! Kom ned og si hei då.

Jeg drøyer det litt og kommer etterhvert ned, ser fettrene mine ligge og slaske på sofaen og sier til Fetter 1, ' Kom ut her litt da, skal vise deg noe ' han drar seg opp av sofaen og kommer ut i gangen og da spør jeg ' Hvor mye har dere med dere ! ' - han svarer ' En 5'er svarting ' Og da var det på'n igjen

For da jeg ble funnet i barnehagen, hadde purken tatt seg den frihet og ransake meg ... og tatt en graffiti tusj av meg og mitt resterende mekk.. som jeg skulle ha med meg til min kompis.

Følgene av dette her ble jo at jeg skulle inn til avhør dagen etter jeg kom hjem til min far, grunnet det er der jeg bor.

Det er då den sketchy biten kommer, jeg stonet helt siden mine fettre kom, til min mor, til samme morning avhøret var. (Husker ikke hvor lang tid, midten av påske ferien til mandagen etter)

Og var derfor ikke klar over at jakken jeg tok på meg da jeg gikk til skolen, var jakken jeg hadde en 1-2 gram mekk som lå i en sammen bretta bussrute, og en 5-8 piller Methamfetamin. Og denne jakken sitter jeg da i avhør med politiet .. Noe som ikke de fant ut av, enda det lukta noe inni helvette av mekket.

Jeg fikk da vite at de hadde sjekket igjenom mobilen min, og der var det meldinger som tydet på at jeg solgte litt av hvert (hendvendelser ingen konkrete svar ifra min side) Og ja ... Grunnet jeg bare er 16. år, og der jeg bor har vi en egen ansatt i politiet, så fikk jeg en prøvetid på 2 år, sponset hobby av komunen/politiet ( Valgfri ) Og en liten prat med barnevernet

Under avhøret, noia noe helt forjæveligt da jeg rota i lommene grunnet jeg var nærvøs .. og da kjente zipbaggene med piller


WALL OFF TEXT - Rotete forklart, men alt måtte med for at man skulle forstå plottet ..

Thx 4 reading it