View Single Post
Sitat av pet Vis innlegg
Denne historien høres kanskje ikke så sinnsyk ut, men i hodet mitt der og da var det ganske drøyt.
Vi var en gjeng på rundt 10 stykker som skulle drikke, for og så dra på byen. Jeg tok meg bryet til å arrangere vorspeil, noe jeg ofte gjør i og med at jeg har en egen "hybel" drøye 100 meter unna der faren min bor.
Plutselig, helt ut av det blå dukker det opp en kar på vorspielet som hadde skylt meg noe å røyke på (weed) i lang tid. Han ga meg en pose med veeldig lite i, han sa jeg skulle få resten en annen gang. Jeg hvisker til en av kompisene mine (kaller han Per) som var på vorset; "jeg har ca 0.2g weed her, er du med ut?" Så da mekka vi da, en joint som bestod av nesten 2 sigg, og 0.2g weed. Ingen av oss ante at det i det heletatt gikk ann å få så mye som en liten buzz av en så mild joint, noe som egentlig passet oss ganske bra, i og med at vi skulle på byen.
10 minutter senere var Per helt i ekstase, han klikket helt, nettop fordi han hadde funnet ut hvordan universet kunne være uendelig... Etter 10 minutter med INSANE filosofi kom munichiesen løpende på. Jeg foreslår at vi sniker oss inn i huset til faren min, noe vi også gjorde. Halve kjøleskapet sto nå på kjøkkenbenken, og Per var i full aksjon med å tømme en full Nugattiboks. Jeg følte meg så balle fjern at jeg måtte ta turen på do for å se om trynet mitt forsatt var på plass. Når jeg åpna døra for å forlate toalettet er det første jeg får øye på en intens øyekontakt med stemora mi. Så sier hun fortvilet "går det bra med dere" og hun ser merkelig på meg. Jeg brukte noen sekunder på å summe meg, så hun rekker å spørre igjen "går det bra med dere, hva skjer her?" så legger jeg merke til at kompissen min ligger som en mark på gulvet, midt imellom meg og stemora mi meg og spiser Nugatti med fingrene, rett fra boksen og lager merkelige gryntelyder. Jeg får en merkelig følelse av å bli busta, noia, latterkrampe og fortvilelse, før jeg tar meg sammen og hjelper Per opp. Da fikk Per en slags dobbeltnoia, nettop fordi han ikke hadde vist at stemora mi hadde vært der å sett på han hele tiden. Så da gjorde han noe så merkelig som å løpe til kjøleskapet, stjele brusen til fattern og prøvde å komme seg ut. Noe han ikke gjorde. Stemora mi fikk "tak" i han og ga han streng beskjed om å gå til kjøleskapet og legge fra seg brusen.

Snakker om klein stemning dagen derpå
Vis hele sitatet...




Jeg må bare få lov til å si det at det må være noe av det mest komiske jeg har hørt om!! Sitter her med tårer i øyene... hahah !
Drit kult skrevet !