View Single Post
For ca ett års tid tilbake budde jeg og søstreren min ganske nært hværandre, det var veldig viktig for meg at ingen skulle finne ut at jeg brukte "narkotika".

Klokka var ikke mer en 11 på kvelden, og 3 kompiser av meg lå strødd rundt i kåken i sin egen lille dvale.
Jeg selv lå med trynet trøkt ned i tastaturet å hadde en syk drøm om flygende mat-ufoer som skulle munches.
Bøtta sto i gangen, bongen sto på bordet og maten var strødd utover.
En kompis av meg hadde reist for å plukke opp mer skjit, og døra ble naturligvis ikke låst i-og-med at alle andre lå i dvale. Plusslig hamrer det løs på døren og søsteren min kommer inn.
Alle som er på besøk får sinnsykt panikk anfall, den største av dem gjorde itense forsøk på å gjømme seg under sofaen... (som ikke var mulig.... ...)

Jeg vet at for de fleste her inne er famlie ikke en særlig stor sak når det gjelder å bli busta.
Men jeg hadde greid å kjøre dette løpet gåendes i noen år no, og det ble ganske store kosekvenser den dagen jeg ble busta.


Søsteren min som stormet inn i gangen, merked med en gang at jeg hadde tastatur trykk i trynet, og at jeg var knall rød på øynene.
Bøtta som sto 1 meter forsiden av henne, var både pent brukt og full av aske...
Hun spør hvorfor jeg er så rød på øynene og hvorfor jeg oppførte meg så rart.
Jeg svarer at jeg har migrene og går fra overspendt stilling til krøplig "DET GJØR SÅ JÆÆÆVLIG VONDT!!!! FUCK OFFF!!!!!!!!! WÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!!!!!".

Naturligvis unnskylde hun seg, ga meg en paracett og stakk av i en fart.
___________________________________

Dette gjenntok seg ett par ganger, og det endte med forklaringen at:
"Jeg får betalt for at folk røyker her, dem har ingen steder dem kan røyke, så dermed betaler de meg penger for å røyke her."

Funka fint. ^^