View Single Post
Hvor morsom denne er veit jeg nå ikke, men jeg anser det som hell i uhell. En situasjon som kunne blitt enda kjipere enn den var. Vi var 3 kompiser som var på byen. I sekken min hadde jeg rundt en halv dl. ghb. Vi hadde det helt topp på diverse utesteder og alt i alt en knall kveld. Mens vi står ute for å ta en sig kommer det noen ordentlig drita karer bort for å bomme røyk, hverken jeg eller kompisen min hadde dette på oss, da vi hadde bommet dette selv. Dette syns ikke disse karene var noe stas, og begynner å dytte å knuffe på oss. Politiet var like bortenfor og kommer umiddelbart bort for å stanse dette. Jeg står der, ganske påseilet av alkohol og ghb og snakker med politiet. Det virket egentlig som om alt skulle gå veldig bra helt til den ene kompisen min kommer og gir meg sekken min (Han visste ikke hva som var i den). Politiet åpner den og finner fort en halvlitersflaske med litt blank veske i bunn. Han tenker nok at dette er hjemmebrent og åpner den for å få bekreftet dette. DET var det ikke. Jeg ble umiddelbart satt i håndjern og satt i baksetet på politibilen.

Det er nå jeg virkelig begynner å svette. I en plastpose i bokserkanten har jeg 5 e'r og en 10-12 Phenezepam/Diazepam piller. Jeg sitter bak i bilen med hånda på ryggen og aaaaner ikke hva jeg skal gjøre. Å kaste disse i meg så jeg igrunn ikke på som ett alternativ, for jeg hadde da blitt så rusa som ett uvær. Jeg klarer å få vridd og vrikka litt rundt på meg så posen ender i rævsprekken. Jaja tenker jeg, kan jo hende jeg ikke blir nøye kroppsvisitert denne gangen (gang nr 2 på glatta). Men da jeg kommer dit blir jeg selvfølgelig bedt om å kle av meg alle klærne og bøye meg ned. Jeg har da 3 politi stående rundt meg, samt en fjerde som står bak en slags "disk" der alle som kommer inn må levere eiendeler. Og posen detter på bakken.

Faen, faen faen faaaaen tenker jeg. Men ingen gjør noe, er det ingen som har sett den? Jeg er kjapp og setter beinet mitt over, plukker den opp mellom tærne og drar på meg sokkene fort som faen. Ingen har sett noe som helst. Blir deretter geleidet inn i en glattcelle for natten. Trygt inne var det igrunn ikke annet å gjøre enn å ta seg to chill-pills og legge seg til å sove. Og da tror jeg jaggu jeg trengte det også for å få ned pulsen.

Det endte jo med ett forelegg for kjøp og bruk av GHB. Men det kunne sikkert ha blitt verre om de hadde brukt øynene sine bedre. Dessuten hadde jeg jo mer morro ivente dagen etter! =p