View Single Post
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
613
Skulle kjøpe 100 ecstasy i bergen, var i et ganske belastet område. Så gikk jeg og en kamerat inn for å hente greiene i en blokk. Vi betalte med 20 kronere, ikke spør hvorfor Dealeren ble rasende selvsagt når han fikk 8000 i 20 kronere Så når vi skulle gå så vi politiet stod å prata med sjåføren vår som stod parkert utenfor..I passasjer setet satt en annen kamerat med 1 hekto hasj i en plastpose på fanget! Gjett om han var nervøs!! De klarte å prate seg bort med at vi hadde vert i bursdagselskap der, og politiet kjørte til slutt bort fra stedet. På vei hjem begynte vi å knipse som faen, sjåføren av bilen også. Når vi kom til ferjekaien ca kl 2 om natten, så satt sjåføren å røyka hasj som faen..Når ferjebilletøren kom bort å han sveiva ned ruta osa det sinnsykt med røyk ut i trynet på billetøren Når vi skulle kjøre ombord klarte han å løse bilen i ca 6000 omdreininger slik at vi spant over hele ferjelemmen og halve ferjen!! Ble den feite svarte stripen haha! Fergemannskapet kom bort å kjefta men vi fikk være med, et under at det gikk bra!!!

En annen gang jeg hadde kjøpt 10g hasj..Kjørte fra dealeren og mot et annet sted for å hente noe andre greier, så kom en politi i sivil etter oss. Stoppa oss utenfor et hus, spurte hva vi fikk i overleveringen..Sa jeg bare henta en cd, så tok jeg ned i lommene å tok alt oppi hendene og holdt dette rett forrran nesa på purken,slik at han kunne se at vi ikke hadde noe...Jeg var så ute at jeg hadde glemt hasjen i lomma, den lå ØVERST på en haug av 200 lapper..Så så han på det, men fikk ikke med seg at det lå hasj oppå, sikkert fordi han var nervøs..Epic, men har vel aldri vert så close på å bli busta før!!