View Single Post
Et par år siden hadde jeg og kompissen min B en periode der vi prøvde ut mange "nye" stoff, altså ting vi ikke hadde prøvd før, egentlig av ren nysgjerrighet. Vi hadde ikke så mange kontakter så det pleide å bli litt forskjellig ting vi stjal fra foreldra våre(valium, sobril etc.)

Men en dag kommer B på skolen og sier han hadde vært på besøk hos den demente bestemorra si dagen før, og at han virkelig hadde rana medisin skapet hennes. Han hadde zopiklon, antidepp., morfin(i pilleform og flytende), diverse sedativer vi ikke engang visste hva var ++. Så vi bestemmer oss for at etter skolen ska vi ta å prøve ut noe av det.

Skolen er ferdig og som vi pleide på den tiden måtte vi jo først ta et par jointer med noen av de eldre gutta på skolen, vi var jo så jævla kule. Inn i skogen, *blaze*, vi er allerede ganske balle og bestemmer oss for å gå hjem til B istedenfor å ta banen. På veien foreslår B at vi tar noen zopiklon sånn at de kicker ca. når vi kommer til han, så vi gjør det, 2 hver.(+ noe sedative piller)
Det er et stykke hjem til B, og balle som vi var hadde vi jo bestemt oss får å gå hele veien, så zopiklonene(kanskje fordi vi hadde røyka) begynner å kicke ganske bra når vi er ca. halvveis.

Når vi ankommer området der B bor er vi(allerede) ganske på tryne og har problemer med å snakke ordentlig osv. B sier "faeen vi har god tid, faren min kommer ikke før lenge, la oss sette oss i skogen å ta noe mer". Så vi gjør det, knuser noen antidepp og snorter de, tar fler zopiklon og noen imovane.(ja vet hvor idioter vi var men vi var allerede så fjerne at vi ante lite om hva vi egentlig drev med). Så kicker munchiesen inn og vi bestemmer oss får å kjøpe noe potetgull, butikken ligger 10 min unna og vi begynner å gå. Når vi kommer til butikken er vi heftig borte og det ser regelrett ut som vi er på heroin. Vi går inn og vimser rundt der inne i noe som virket som en evighet, det var det sikkert også. Vi får mange rare blikk der vi loker rundt med skolesekk på ryggen og heroinknekk i bena, men kommer oss omsider ut av butikken med en(!) potetgull-pose.

På vei tilbake til B finner vi ut at det er veldig gøy å spise morfin-piller samtidig som potetgull, tar en neve Maarud får så å slenge inn en morfin-pille å knaske den som om det var potetgull.

Endelig er vi ved huset til B og vi legger merke til å det nå er mørkt ute, noe vi selvfølgelig ikke tenker noe mer over. Når vi låser oss inn blir vi tatt imot av faren til B som er en jævla kul fyr og han kommer med et par morsomme kommentarer som får oss til å knekke sammen noe jævlig. Han spørr om jeg vil spise middag der og det eneste jeg greier å komme fram med er en type stønne lyd som hørtes noe ut som en gorilla som får orgasme, samtidig som jeg vandrer inn i stua uten å ta av meg skoene.

Vi skjønner nå begge to at vi er skikkelig busted og jeg lurer den dag idag på hva faren til B tenkte. Vi greier selvfølgelig ikke å spise middag, og bruker resten av kvelden på å gå i sirkler på rommet til B mens vi hører på noe loka ambient musikk. Senere får jeg beskjed av faren til B at faren min kommer får å hente meg(!), faen. Jeg går ut og ser faren min og lillesøstra mi som da var 12 år i passasjer-setet. "Ikke noe kødd, ikke noe kødd" tenker jeg og 2 sekunder etterpå presterer jeg å snuble i mine uknytte skolisser så jeg faller oppå panserer på Merc'en til pappa.

Våkner neste dag til to fly-forbanna foreldre og beskjed om at jeg ska bli sendt på institusjon om jeg ikke skjerper meg. Det mest "sketchy" var egentlig dagene etter da jeg så får meg hvor idioter vi hadde sett ut og alle folka som mulignes hadde sett oss. Lesson learnt: Ikke ha masse forskjellig shit tilgjengelig når man skal prøve ut noe nytt.