View Single Post
Masse morsom lesing!

jeg hadde vært på Danmarkstur med en stor gjeng, og tok ferga hjem. Jeg hadde liten erfaring med jazztobakk og var 16 år.
På ferga hjem spilte Ole Ivars, noe som jeg gjennom mormoren min alltid har hatt et morsomt forhold til. Jeg og kompisene mine
hadde kost oss med en flaske Jäger, og var i toppform. Danset med gamle kjerringer og jeg spurte Ole Ivar om han kunne spille
"nei så tjukk du har blitt". I samme øyeblikk fant jeg brått ut at han het Tore. Tore så på meg og lo... dust...

Etterhvert spurte kompisen min meg om jeg var keen på fyre opp en feit en, og jeg ble villig med.
Vi dro ned og rulla en feit en med grønt fra en bud som luktet noe inni helvettes godt, og var av topp kvalitet,
noe jeg ikke ante. Fortsatt på danskeferga stakk vi ut og trakk krydderet med folk som konstant
gikk forbi oss og stirra som dovendyr. Vi gikk inn etterpå og jeg trippa balls og biller. Det gikk bølger
gjennom kroppen min, jeg klarte å gjøre damene med paljetter om til dinosaurer med skjold i mitt eget hode.

Og selvsagt skulle Ole Ivar/Tor dedikere den jævla sangen til meg... Jeg var allerede satt ut av diskolysene,
og i tillegg skulle jeg få oppmerksomhet av 200 dinosaurer. Han dro meg opp på den stusselige scena og
jeg svetta som et nepebarn, samtidig som at jeg var rød i øya og på en annen planet i en annen dimensjon...
Har aldri vært så fjern samtidig som at jeg klarte å stå på mine egne bein. Måtte selvsagt bli på scena og danse til den jævlig
håpløse introen var ferdig samtidig som at jeg ikke skjønte en dritt.
Sist endret av surf's up; 27. april 2011 kl. 20:40. Grunn: skrivefeil...