View Single Post
Heheh. Mye bra!

Selv var jeg på en Oslotur for et par år tilbake.

Kvelden begynte bra, med mengder akohyler og en flust av damer. Jeg hadde det konge! For å toppe formen bestemte en kompis og meg oss for å stikke et eller annet sted å mekke en joint.

Det endte med over en times leting etter en spot. (Folk overalt vett. Bygdetullinger er ikke vandt med sånt...)

Omsider fant vi en tilsynelatende forlatt gate, med en fin steinvinduskarm vi kunne sitte i og mekke mellom oss.
Ikke mer enn 5 minutter etter vi hadde starta mekkinga sier kompisen min "faenfaenfaen, børst det ned på bakken!".
Jeg skjønte jo ikke driten, men jeg fikk jo noia og børsta det ned.
Når jeg kikket opp var det 2 uniformerte menn like over gata, og de kom mot oss...

"Nå blir vi tatt" sier kompisen min. Dette ga jo meg betydlig mye mer noia, og jeg frøs. Stiv som en pinne.

Mennene når bort til oss, og identifiserer seg som politi. De spørr oss om vi vet hvor vi er, hvorpå vi svarer nei.
Svaret vi fikk var at vi satt på høyesterettsbygningen, og de hadde sett oss mekke i kameraet en god stund, så det var ikke rom for bortfoklaringer.

Jeg satt med hendene i jakkelommen, i den ene hadde jeg en 5'er med brunt. Jeg ble bedt om å vise hva jeg hadde i lommene. Jeg fikk panikk, og begynte å kjenne etter om jeg hadde noe annet der.

"Se! Pizzabaker'n!" sa jeg og dro opp en meny jeg har hatt liggende der lenge(lat, I know...).

Akuratt i det øyeblikket han skal til å ransake meg på egenhånd, blir de ringt opp på radioen.

Plustlig var de borte like fort som de kom.

Fant en spot senere, og fikk roa oss ned med en feit en!
Sist endret av Sub_sic; 23. april 2011 kl. 19:05.