View Single Post
Sitat av Qon Vis innlegg
Jeg ble et mål for dere og har prøvd å forsvare meg selv til en viss grad, samtidig som jeg har tatt avstand fra å prøve å overbevise dere, fordi jeg ser ikke poenget i å prøve.
Vis hele sitatet...
Jeg tør påstå at du inviterte til diskusjon fra første stund. Som du viser med å si

Jeg er ikke 100% overbevist, men jeg er veldig interessert i å finne ut sannheten i løpet av livet mitt. Er det noen her som er overbevist om at det finnes utenomjordisk liv som har vært her eller er her?
Vis hele sitatet...
Hadde du ikke vært ute etter en diskusjon, hadde du nevnt eventen og dett var dett.
Poenget med å poste link til Hessdalen (hvis du følger litt bedre med) var å vise til et eksempel der de prøver å bruke vitenskapelige metoder for å oppklare fenomener som noen tror kan være UFOer.
Vis hele sitatet...
Les: Du tror det er UFOer.
Og poenget var å bruke den til å vise at vitenskap ikke kan forklare alt. Altså prøvde du å argumentere for ditt eget synspunkt.

Jeg er bare djevelens advokat og forsvarer det ukontroversielle synspunktet.
Vis hele sitatet...
Herregud, den må du VIRKELIG lengre på landet med. Du har på ingen måte lekt djevelens advokat. Du har regelrett argumentert for det du tror på og vil at skal være sant. Djevelens advokat er å argumentere for det motsatt. Og ikke engang prøv deg på å si at du egentlig ikke tror på aliens eller noe, for det tror ikke jeg noen her kommer til å tro på.


Nesten som jeg begynner å nynne på "Ro, ro, ro din båt"

Spør deg selv. Hvis videor og bilder så og si alltid er "fake", vitnehistorier = fantasi/psykose, og mesteparten av dokumentasjonen om temaet er klassifisert above top secret... Hvor lett er det for en vanlig person å bevise at de er her?
Vis hele sitatet...
Klin umulig. Hvorfor? Fordi de ikke er her.

Men hadde de dukket opp midt på Karl Johan så tja... hadde det ikke vært så vanskelig for mannen i gaten. Men selvfølgelig, Aliens som reiser fra en annen galakse klarer jo ikke å skjule seg fra enkle kameraer i Hessdalen.

Siden du har så dårlig tid kan du se traileren, men hvis jeg gjetter riktig så tenker du at det ikke er bevis for noen ting og at den er lagd for å tjene penger eller lignende.
Vis hele sitatet...
Jeg så den. Noen senatorer, en politimann, en aktivist, litt av hvert. De snakket litt. Kult. Og så var det noen bilder av noen UFOer. Så du har absolutt helt rett. Det er en trailer med veldig høy produksjonskvalitet, den er flott laget. Liker musikken. Men det er da på ingen måte bevis for noe som helst? Hva beviser det? Det eneste det beviser er at en haug med folk mener de har beviser for noe.
Sist endret av Sinken; 9. mars 2018 kl. 01:58.