View Single Post
Qon
Praise the Most High
Qon's Avatar
Trådstarter
158
Sitat av Sinken Vis innlegg
Ok, så ikke post det i en tråd om UFOer og aliens


Jo, dette har da vitterlig vært en diskusjon? Hva tror du det har vært? En samtale over søndagskaffen?

Du har prøvd å forsvare noen av teoriene. Du har feilet kolosalt. Enten på grunn av at teoriene er feil i utgangspunktet, eller fordi du ikke klarer å holde en skikkelig diskusjon.
Mine 2 cent er på at begge er rett
Vis hele sitatet...
Hvis du leser første post (og som jeg har skrevet flere ganger senere) så er jeg ikke her for å diskutere. Jeg ble et mål for dere og har prøvd å forsvare meg selv til en viss grad, samtidig som jeg har tatt avstand fra å prøve å overbevise dere, fordi jeg ser ikke poenget i å prøve.

Poenget med å poste link til Hessdalen (hvis du følger litt bedre med) var å vise til et eksempel der de prøver å bruke vitenskapelige metoder for å oppklare fenomener som noen tror kan være UFOer.

Jeg har ikke feilet kolosalt når Vidarlo innrømmer at det er grunnlag for å gjøre videre undersøkelser. Jeg kan leve med det. Jeg påstår ikke at jeg har rett og at dere tar feil. Jeg er bare djevelens advokat og forsvarer det ukontroversielle synspunktet. Og du godter deg over at du vinner diskusjonen. Er du så stolt? Jeg kan også vinne en diskusjon mot aliens... det er ikke så vanskelig når du kun aksepterer hardcore vitenskapelige bevis. Da er det mye vanskeligere å argumentere for aliens. For å kunne forestille deg denne teorien må du faktisk være litt mykere og tørre å tro på noen utsagn uten å være bombesikker.

Spør deg selv. Hvis videor og bilder så og si alltid er "fake", vitnehistorier = fantasi/psykose, og mesteparten av dokumentasjonen om temaet er klassifisert above top secret... Hvor lett er det for en vanlig person å bevise at de er her? Hvis det hadde vært så lett så hadde alle visst det allerede. Kanskje er alt bullshit, jeg utelukker det ikke helt, men det er utrolig kjedelig å diskutere med noen som ikke har noe tillit til noen vitner.

Sitat av Sinken Vis innlegg
Gi meg noe som ikke tar 1.5 timet av livet mitt å sette meg inn i, så skal jeg vurdere det. Du sender meg direkte til et sitat, så selvfølgelig ser jeg på sitatet.

Du gir meg en hel video, ikke en bit med informasjon.
Vis hele sitatet...
Siden du har så dårlig tid kan du se traileren, men hvis jeg gjetter riktig så tenker du at det ikke er bevis for noen ting og at den er lagd for å tjene penger eller lignende.
Sist endret av Qon; 9. mars 2018 kl. 01:40.