View Single Post
Qon
Praise the Most High
Qon's Avatar
Trådstarter
158
Sitat av Sinken Vis innlegg
Du innrømmer at det er dårlige bilder, men prøver allikevel å gjøre et poeng ut av det. Ser du ikke hvor desperate du er etter noe som helst av substans å nå etter?
Vis hele sitatet...
Ja jeg synes Hessdalsfenomenet er interessant, men jeg prøver ikke å overbevise dere om at akkurat det er aliens. Nå prøvde jeg å oppklare koblingen mellom Hessdalen og UFOer, til tross for dårlige bilder.

Sitat av Sinken Vis innlegg
Ja men da er vi enig da. Dette er en interessant diskusjon når du har bevis, og ikke bare svada som kan bety hva som helst.
Vis hele sitatet...
Ja, men kanskje du kan skjønne at dette aldri var en diskusjon og at jeg bare prøver å forsvare noen av teoriene slik at ikke alt blir overkjørt som rent tull. Hvis jeg skal diskutere dette så skal jeg være forberedt og ha noen solide argumenter. Hvis ikke så ser jeg ikke poenget med å starte diskusjonen. Så det er fint vi er enige om å ikke diskutere hvis du ikke er åpen for å lytte til vitneutsagn.

Sitat av Sinken Vis innlegg
Nei, jeg er ikke interessert i å se en YouTube video av noen folk som snakker om hva en CIA sjef sier at andre folk tror og mener og synser om. Det må selv du skjønne.
Vis hele sitatet...
Nå feier du bort hele videoen uten å forstå hva den handler om. Jeg sendte deg direkte til et sitat, men videoen er bare et utdrag av et omfattende seminar som skulle avdekke UFO informasjon. Jeg bryr meg ikke om hva du tror, men jeg synes det poenget ditt er respektløst. Jeg gir deg en bit med informasjon som jeg mener er virkelig verdt å sjekke ut, men du diskrediter hele greia uten å skjønne hva den handler om. Du trenger ikke å se den, men du trenger heller ikke være så nedlatende.