View Single Post
Sitat av Qon Vis innlegg
Ja det er ikke bra bilder... Poenget er at det er ikke helt uten grunn at UFOer knyttes til Hessdalsfenomenet. Det er pga observasjoner som det.
Jeg tenkte jeg slapp å forklare den siste linken, men de referer til to lys, det ene var et fly. Jeg må innrømme at jeg synes det er rart det ikke var flere bilder som forklarer det som står der.
Vis hele sitatet...
Du innrømmer at det er dårlige bilder, men prøver allikevel å gjøre et poeng ut av det. Ser du ikke hvor desperate du er etter noe som helst av substans å nå etter?



Her er vi tilbake igjen. Dere tror ikke på noe som blir sakt før dere kan se det bevist. Da kan vi like gjerne la være å snakke om det før vi har soleklart bevis
Vis hele sitatet...
Ja men da er vi enig da. Dette er en interessant diskusjon når du har bevis, og ikke bare svada som kan bety hva som helst.

. Det er ikke en fyr, det var sjefen av CIA, og videoen handler ikke om han, men de prøver å samle mange troverdige historier. Spol tilbake så får du høre flere. Videoen handler om hele fenomenet, ikke bare det sitatet. Jeg kan ikke sende deg noe å lese akkurat nå, men kanskje jeg får noen bra kilder på avsløringen i morgen.
Vis hele sitatet...
Nei, jeg er ikke interessert i å se en YouTube video av noen folk som snakker om hva en CIA sjef sier at andre folk tror og mener og synser om. Det må selv du skjønne.
Sist endret av Sinken; 9. mars 2018 kl. 00:44.