View Single Post
Sitat av Qon Vis innlegg
Hva er poenget med å være grusomt kverulerende... Bruk heller litt tid på å se den videoen jeg linket til rett over her, og så fortell meg at det er bullshit. Jeg vil heller høre det enn så tullete argumenter som det der.
Vis hele sitatet...
Jeg har ærlig talt ikke tid til å se en video av folk som snakker opp og ned i mente om et sitat. Link meg noe jeg kan lese, så kanskje. En YouTube video kommer i 99% av alle diskusjoner til å bli ignorert, fordi selv om du kanskje finner den interessant, så gjør de færreste andre det.


Uansett. Et sitatet er ikke bevis. I tillegg så sier kun sitatet at de er bekymret for det.

Så ditt bevis her er en fyr som sier at andre folk sier at de er bekymret for noe. Disse folkene som er bekymret for UFOer har ikke nødvendigvis noe bevis heller. Så i bunn og grunn må det litt mer til enn som så...

Grunnen til at jeg påpekte at de ikke utelukker det, er fordi han andre var så skråsikker på at det var en annen logisk forklaring.
Vis hele sitatet...
Så en fyr sier "Jeg er skråsikker på bla bla", og så sier en annen fyr "Jeg kan ikke utelukke UFOer".
Dette tar du som at hei, her er det kanskje noe om aliens fordi en fyr er skråsikker og en annen er ikke skråsikker. Jeg kom med det ekstremt dumme eksempelet mitt fordi de begge er umulig å utelukke per dags dato.

Og hvor blind er du når du sier at den ble oppdatert for 3 år siden? Se til venstre... Ja det er gammelt design, men hva så.
Vis hele sitatet...
Tja, det på venstresiden kan godt være automatisk oppdatert. Alt jeg så var dette på bunnen.
Sist endret av Sinken; 9. mars 2018 kl. 00:11.