View Single Post
Ikke hopp inn i en diskusjon UTEN å ha satt dere litt inn i begge sider. Please... Jeg skjønner det er vanskelig å tro. Jeg har brukt lang tid på å klare å akseptere at dette kanskje er sant... Det er ikke lett å snu så mye om på hva man tror. Men dere kan i det minste sjekke ut omfanget av bevismaterialet før dere avviser hele greia.
Vis hele sitatet...
Du er ikke den første til å gå gjennom denne fasen. Eller oppdage noe nytt, spennende eller uforklarlig. Jeg tror samtlige her inne har brukt tid innenfor disse emnene.

Som Trollanon sa over
Jeg har brukt et tiår og sikkert mer hvor jeg har gått dypt i alt fra aliens, ancient civilizations, origin of man, månen, ww2, antarktisk, hollow earth, reptiler, illuminati, banker, flat earth, jøder, mars, saturn, andromeda, alt om universet/multiverset, cern, nasa, cia, deep state, frimurere - ehm freak.. konspirasjoner generelt.
Vis hele sitatet...
Vi har alle vært der, og komme ut på andre siden at det bare er vås. Hvis man er kritisk og tenker logisk så ser du rett gjennom dette.
Vi må forholde oss til virkeligheten her og her har vi en viss standard.

Det blir det samme som James Randi's One Million Dollar Paranormal Challenge. Et veddemål som ingen har klart å oppfylle siden det ble startet i 1964. Eller se på Folkeopplysningen når disse elektromagnetiskstråling gærningene blir spurt om å bli med i et forsøk, men som ingen møter opp.
Sist endret av dinosauren; 8. mars 2018 kl. 22:48.