View Single Post
Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Interessant at samtlige ikke nevner de videoene jeg postet. Kanskje fordi det ikke passer til deres tanker rundt hvordan et multikulturalistiske samfunn fungerer?
Vis hele sitatet...
Joda, jeg skal diskutere det, og har gjort det mange ganger om du sjekker posthistorikken min, jeg forsvarer til og med islam- og innvandringskritikere her. Det betyr ikke at ethvert oppgulp av misinformert internetthat fortjener en full respons, da du ikke kommer med noe nytt. Du reiterer over ting som er sagt opp i n'te, og motbevist like mange ganger. Du skjønner - det går an å kritisere individer og gruppers oppførsel uten et behov for å ta alle med opprinnelse utenfor Europa med i kritikken.

Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Normalt ville dere nok sagt at disse holdningene kun gjelder for ekstremister, men her har vi svart på hvitt at det gjelder for selv den "moderate muslim".
Vis hele sitatet...
Jeg tror du trenger litt kontekst for hvem som arrangerer og holder dette. Det er Islam Net, en organisasjon som unnskylder islamister og jihadister over en lav sko, og følgelig er det ikke så rart at de som møter opp er enige. Jeg vet ikke med deg, men jeg dukker ikke opp på nazistkonvensjoner - først og fremst fordi jeg er uenig med dem, selv om jeg er kritisk til innvandring. Så å ta denne videoen som noe annet enn bevis på at vi har muslimer i Norge som sympatiserer med islamister og jihadister (ikke noe sjokk) er å overdrive og krisemaksimere ut av en annen verden. Å si noe om majoriteten av norske muslimer utifra en konvensjon der IslamNet er vert er så bak mål atte hjelp. Man skal selvfølgelig kritisere disse og og meningsfeller, men å si at alle andre muslimer er sånn... Vel, da er "alle som har lest "fjordmann" som Breivik", en legitim påstand, noe vi alle vet det ikke er.'

For øvrig interessert i hva du svarer på mitt forrige innlegg der jeg svarer deg rundt media.