View Single Post
Hvorfor står du opp om morgenen? Er det fordi du må eller fordi du vil?
Vis hele sitatet...
Fordi jeg ikke får sove stort sett. Oftere enn ikke blir jeg liggende, da jeg gjennom mange år har gått med søvnunderskudd og har ikke energien til å legge inn innsatsen som jeg burde lenger.

Hva gjør deg glad i løpet av en dag?
Vis hele sitatet...
Det varierer. Musikk og interaksjoner med folk jeg stoler på er de tingene jeg setter mest pris på, og som har gitt meg mest glede gjennom livet så langt.

Hva ser du frem til?
Vis hele sitatet...
Til jeg finner gleden i gamle interesser igjen, eller finner noe annet jeg liker.

Hva tenker du er meningen med livet?
Vis hele sitatet...
42!

Er du redd døden?
Vis hele sitatet...
Både ja og nei. Jeg er ikke redd for det som skjer hverken før eller etter det tidspunktet, men akkurat opplevelsen når man dør er så satans skummelt at det vil jeg ikke igjennom igjen.

Hva tenker du mest på i løpet av en dag?
Vis hele sitatet...
Alt. Det er et eneste stort kaos oppe i toppen, og kan tenke på flere ting eller konsepter samtidig. Med mindre jeg er veldig opptatt med noe og må fokusere eller blir distrahert. Jeg blir overveldet av all informasjonen jeg tar inn til tider.

Hvilke interesser og hobbyer har du?
Vis hele sitatet...
Før gikk det mye i gaming, data og bil med et lite dryss av alt mulig annet mekanisk eller tekniske ting jeg har en interesse å lære om.
Nå er jeg usikker, da hodet mitt ikke vil samarbeide helt alltid så det meste virker egentlig bare dødskjedelig. Drev en periode med racing både på 2 og 4 hjul gjennom et tiltak finansiert av staten som ble lagt ned (noe som er så satans synd, for den perioden er desidert den beste jeg har hatt i livet.) hvor jeg fant ut at jeg både har en lidenskap og et talent for å kjøre bil.

Hva jobber du med?
Vis hele sitatet...
Har ikke funnet noe jeg kan fungere i enda. Jeg har store problemer med å forholde meg til andre mennesker, noe som ikke akkurat passer inn i arbeidsmarkedet.

Hvordan takler du uforutsigbarhet?
Vis hele sitatet...
Det er veldig opp og ned, alt etter dagsform. På en god dag er det ikke noe stort problem, på de dårlige dagene er resten av dagen ødelagt hvis noe ikke går som jeg planla.

Hvordan forholdet du deg til at ingenting er garantert?
Vis hele sitatet...
Ved og prøve å håpe på det beste på de gode dagene eller klare å overbevise meg selv at jeg gir faen hvis jeg har en dårlig dag.

Hvordan forholder du deg til usikkerheten om hva som er ekte og sant?
Vis hele sitatet...
I hvilken situasjon eller kontekst? Jeg har veldig forskjellige svar, alt etter hva du ser etter.

Hvordan klarer du å ta sjanser?
Vis hele sitatet...
For det er den eneste måten jeg ser at jeg kan få en mulighet til å gjøre noe med den situasjonen og livet jeg lever. Jeg har ikke så mye igjen å tape, så da er det ganske mye lettere føler jeg også.

Og til dere som ikke er fullt så glad i livet, og som kanskje ikke vil være her i det hele tatt. Hvordan holder du ut? Holder du fast i et håp eller en drøm? Hvordan finner du driv til å jobbe mot dette håpet eller målet?
Vis hele sitatet...
Dette høres kanskje teit ut, men det er utelukkende bare på grunn av de som av en eller annen grunn liker eller ser noe i meg. Jeg tror ikke de ville taklet det om jeg tok livet mitt uten å få store psykiske problemer. Håper jeg klarer å finne en annen grunn etterhvert, men akkurat den perioden i livet jeg er i nå, så tviholder jeg fast ved dette enn så lenge.