View Single Post
Sitat av Tønno Vis innlegg
Gikk ikke langtid før du ble useriøs. Russiagate og riksrettsaken omhandler angklager mot Presidenten.
Vis hele sitatet...
Hvorfor er det useriøst å påpeke at du ikke har forstått essensen av riksrettsaken? At russerne la seg opp i valget i 2016 er hevet over enhver tvil. Trump ble frikjent, ikke fordi han er uskyldig, men fordi det for republikanenerne som satt med flertallet var viktigere å beholde presidenten enn å følge loven.

Sitat av Tønno Vis innlegg
Du startet innlegget ditt med å omtale angklager mot Biden som grunnløse.
Vis hele sitatet...
Ja, de er jo det. Og du har ikke fremmet snev av begrunnelse for de, du bare gjentar det samme våset.

Sitat av Tønno Vis innlegg
I like måte var angklagene gjennom Russiagate og riksrettsaken som faktisk gikk gjennom lovverket, jo De var faktisk grunnløse. Dette har blitt bevist.
Vis hele sitatet...
a) Nei, det har faktisk ikke blitt bevist. b) det har fortsatt jack shit med Biden å gjøre.

Sitat av Tønno Vis innlegg
Uansett om du var misfornøyd med oppførselen (taktikken) til Trump under debatten, så er en debatt fortsatt en verbal kamp.
Vis hele sitatet...
Nei, en debatt innebærer at man utveksler meninger og overbeviser andre med argumenter. Det er derfor ordene "overdøve" og "overbevise" ikke er synonymer.

Sitat av Tønno Vis innlegg
Man kan og man sier mangt og meget om Trump, men han viser ikke samme alderdomstegn som Biden. Men ja jeg er enig at 74 er i det eldste laget. Som sagt: "the lesser of two evils". Det er ikke noe reelt alternativ til de 2 parti kandidatene.
Vis hele sitatet...
Og jeg synes altså at det er helt utrolig fascinerende at du klarer å komme frem til en konklusjon hvor de to er å regne som sammenlignbare størrelser.

Sitat av Tønno Vis innlegg
Morsomt å se for meg hvordan du angriper tastaturet i ren ANTIFA stil.
Vis hele sitatet...
Det eneste jeg har gjort er å kritisere dårlig argumentasjon. Hvis du mener at min oppførsel er representativ for ANTIFA bør du virkelig revurdere din kritikk av bevegelsen. Alternativt lære deg å leve med uenighet og usikkerhet uten å føle deg personlig angrepet.