View Single Post
Sitat av Tønno Vis innlegg
Jeg kan jo kontre med "russiagate"og riksrettsaken mot Trump. Der kom det jo tydelig frem hvor mye hold det har vært i demokratenes anklager mot Trump.
Vis hele sitatet...
Du påstår at at Biden er senil. At du ikke har fått med deg essensen av riksrettsaken er i så måte talende, men uavhengig av sannhetsgehalten, så har det fint lite med Bidens mentale tilstand å gjøre.

Sitat av Tønno Vis innlegg
At Biden er på randen til senil er det faktisk hold i. Mannen er 77 år gammel, og i faresonen.
Vis hele sitatet...
Uh-huh. Mens Trump er rene ungdommen på skarve 74. Come on.

Sitat av Tønno Vis innlegg
Biden 2020 er ikke den samme som var VP frem til 2016. I debatten ser man tydelig kroppsspråket til en slagen mann i Joe Biden. Han evner ikke å ta opp den verbale kampen mot Trump 1 mot 1.
Vis hele sitatet...
Hvilken verbal kamp? Trump er en støygenerator. Å overdøve motparten har ingenting med debatt å gjøre.

Sitat av Tønno Vis innlegg
Han ser ut som han fungerer som menneske? Mener du at han fungerer som oppegående menneske i 4 år til dersom han blir valgt? Hvis ikke, skal da Kamala Harris, som btw ingen har stemt frem som VP kandidat da ta over presidentstolen? Lyst å nevne hvor stor oppslutning hun fikk som president kandidat? Det er en maktovertakelse fra Demokratenes siden, om ikke et forsøk.
Vis hele sitatet...
Tjah, hva med en tilfeldig uteligger fra Bronx? Meg? En sekk med poteter, kanskje? Jeg er åpen for de fleste alternativer.

Sitat av Tønno Vis innlegg
Anklagene flyr begge veier, her snakker vi om å velge "the lesser of two evils" etter min mening. Trump it up!
Vis hele sitatet...
"anklager flyr begge veier derfor trump"
Det er rett og slett fascinerende at du klarer å komme frem til den konklusjonen.Kan du ikke bare innrømme at du digger drama og vil se skiten brenne?
Sist endret av Myoxocephalus; 2. oktober 2020 kl. 15:58.