View Single Post
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Balanse?

Ekstremisme funker ikkje sånn. Ekstremisme funker ved at dei to sidene egger kvarandre opp, og ender opp med å bevise for motparten at motparten har rett. Altright tar valdelege på venstresida som bevis på at dei må forsvare seg - og motsett.

Viare - om du tar eit aldri så lite historisk overblikk, så trur eg ikkje det er venstreekstreme i USA som kjem spesielt dårleg ut av det. Det samme gjeld forsåvidt no-tilstanden og.

Resten av innlegget ditt er stortsett whataboutism.
Vis hele sitatet...
Ja, det er fint å ha noen å skylde på. Når Biden blir valgt til president kommer det helt sikkert til å bli slutt på all elendighet og krig. Coronaviruset forsvinner, rasisme forsvinner. Alle aksepterer alle og vi åpner grensene for hverandre. For all del, du har sikkert rett i mye, men du må se hvor jeg kommer fra også. Istedet for å påpeke spennende, gode ting med Biden og politikken hans fremover, evt noen betydelige forandringer som kan endre noe som helst, svartmaler dere Trump og lager et unøyaktig bilde av han. Det blir propaganda, og det irriterer.

Hvis det var whataboutism var hele ditt forrige innlegg også nettopp det. Kun svartmaling av Trump, ingen argumenter for Biden og heller ingen gyldige argumenter mot meg bortsett fra småpiss. KKK er nok også historisk sett værre enn nye små grupper. Dere hater rett og slett Trump bare for å hate, ikke pga noe konkret. Ubetydelig økonomisk korrupsjon er liksom det verste dere klarer å finne frem, når beskyldningene deres er helt bak mål.

Per dags dato er det venstresiden som går mest mot det ekstreme. Du kan se på Sverige og Tyskland og spør deg selv om det er slik du vil ha det.