View Single Post
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Du påstår du ikkje er stor fan av Trump - men du lenker til ting som mildt sagt er i kategorien pro-Trump av det meir ekstreme slaget. Og konkluderer med at Biden ikkje er eit hår betre.

Det står ikkje til truande. Om du har komt til den konklusjonen så trur eg einaste forklaringa er nettopp det at du er stor Trump-fan.

For Trump har bagatellisert covid. Det har han innrømt i intevju med Woodward. Han har forsøkt å stoppe etterforskinga. Det er grundig dokumentert i m.a. Mueller-rapporten, og eit utal bøker, m.a. av John Bolton.

Han har forsøkt å flytte arrangement til sine eigedomar for å tene pengar.

Kort sagt er det overveldande bevis på at Trump i beste fall har strekt regelverket. Dei fleste vil vere einige om at han har brote det - regelmessig.

Kva har Trump gjort for økonomien? Han arva vekst frå Obama, og det skjedde ikkje noko spesielt med den i noko retning under Trump - før pandemien. I kva grad konsekvensane under pandemien kan tilskrivast Trump kan sikkert diskuterast, men alle presidentar hadde truleg fått ein solid knekk under slike høve.

Men under normale høve gjorde altså Trump liten eller ingen skilnad frå Obama når det gjaldt vekst.


Proud Boys - stand back and stand by.
Good people on both sides...
Altså, om du hevder at det der er argument for Trump bedriv du kirsebærplukking på eit eige nivå. Trump har gjentatte ganger - meir eller mindre subtilt - støtta ymse rimeleg høgreekstreme grupper, og i beste all lete vere å ta avstand frå dei. Det har gått så langt at GOP og Mitch McConnell ber Trump ta klart avstand frå t.d. Proud Boys.

La meg repetere det: has eige parti ber han tone ned flørtinga med ytre høgre.

Og du forsøker å problematisere Biden sitt forhold til KKK? Og hevder å ikkje vere Trump-fan? Det står faktisk ikkje til truande.
Vis hele sitatet...
Hvis du faktisk hører på det Eckhart Tolle sier så er det en grunn til at Trump sier det han gjør. Når venstresiden blir for ekstrem, trenger man balanse. Stor Trump fan fordi jeg ikke ser noe bedre med Biden? Ja, som ventet, dårlig argumentasjon og null bevis på at Trump faktisk har gjort noe. Kan du komme med fakta og statistikk på at den økonomiske veksten, pandemien, narkotikapolitikken, utenrikspolitikken osv vil bli bedre med Biden kontra Trump? Gjorde Obama det noe bedre? Kom med klare tall og bevis. Obama hadde blant annet "løse" budsjetter til mange prosjekter, så det kan i beste fall sees som idioti, men de fleste vil nok konkludere med korrupsjon.

Ikke stor fan av Trump, men mindre fan av Trump-haterne og norsk media som i 2016 mente at det UMULIG at Trump vant valget. Det var UMULIG og det kom til å bli KRIG og de hylte og nærmest gråt da han ble valgt. Men jeg ser ingen krig, og du sier selv at han gjorde liten eller ingen skilnad mtp det økonomiske. Da har han jo ikke gjort så mye galt da sier du med andre ord Flere stater har legalisert og ting går egentlig i riktig retning. Men buhuu, jeg føler meg liten så Trump har nok skylden. Ja, fint å ha en syndebukk.