View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Helt konge rapport. Det at du som lege, i felleskap med advokater og psykologer har gått gjennom denne opplevelsen og velger å skrive om det, på en så personlig og detaljert måte er rett og slett helt rått. Eneste vi trenger nå er politikere som gjør det, og kan spre budskapet på denne måten. Rett stoff, rett mengde og rett kunskap. Ingen skade gjort, men en bedre, mer åpen, ekte livsopplevelse delt med medmennesker. Få slutt på utblandet hjemmemekk som Kids tar alt for mye av, pg lite kunnskap, og inn med salg av rent, statlig laboratoriums laget mdma. Neida det vil aldri skje, men lov å drømme.

Første møte jeg hadde med mdma, ente med forelegg på 4000 og methamphetamine på vandelen.

Helgen etter tok jeg det i en mer frivillig og i edru tilstand. Ekstremt fin opplevelse med gode venner. Har i ettertid lest meg mer opp på stoffet. Håper ikke jeg har fått varige men, siden det bare Gikk en uke mellom. Hvordan kunne jeg funnet utav det isåfall, hjernescan?
Er ikke noe å gjør med det uansett sikkert, kjører noen edru helger og mye vitaminer.
Vis hele sitatet...
Tror ikke du skal bekymre deg for mye om at du har fått varige skader av 2 trips på mdma

Det sies at om du har planlagt å ta stoffet mer enn 3 ganger i livet, er det viktig med pauser. Men tror at om du tar en lang pause nå skal det gå bra.