View Single Post
HectorX's Avatar
Trådstarter
291
Sitat av Masclet Vis innlegg
Jeg tenker at ingen ting forsvinner, men går bare over til en annen form. Og med tanke på evigheten, så må ting en eller annen gang falle på plass akkurat slik det er i dag. Og det tror jeg har skjedd uendelig med ganger før, og vil fortsette i all evighet.
Vis hele sitatet...
Jeg har tenkt akoratt samme tanke! men de blir jo bare spekulasjoner

Sitat av En deling Vis innlegg
Jeg håper med hele mitt hjerte at det ikke finnes et liv etter døden. Kan noen tenke seg en værre form for tortur enn å aldri ha muligheten til å slutte å eksistere? Tviler litt på at man sitter i himmelen og gliser når man feirer sin googolplexiske fødselsdag..
Vis hele sitatet...
viss du skulle blitt født på ny, som et annet vesen eller menneske osv, å igjen ikke husker noe av ditt forgje liv så blir de vell ikke noe tortur? ånei, jeg trur ikke noen av oss kommer til en himmel å får evig liv, de måtte bare blitt veldig kjedelig til slutt. Men de mest logiske for meg iallefall måtte vært å bli født på ny uten at en har visst at en har hatt et liv eller to, osv før
Sist endret av HectorX; 29. januar 2018 kl. 16:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.