View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av fryatt Vis innlegg
Utrolig tøft av deg å¨gjøre narr av meg, det virker som du er stolt av deg selv. Beklager at jeg ikke hadde lest alt. Men flott at du minner meg på det. Jeg kjører ikke bil på mange dager etter å ha tatt paralgin, som er et lovlig medikament. I reglene står det noe om at det ikke er lov å trakkasere andre på forumet. Jeg synes at å røyke hasj er mye farligere en alkohol når det gjelder bilkjøring. Det er min mening, og den må jeg ha lov til å ha, forøvrig har jeg ikke drukket alkohol på 11 år!! Arrogant og storkjeftet. Ja jeg har satt meg inn i det, men det tror vel ikke du noe på. For du er bedre å formulere deg, er det ikke sikkert at du har rett.
Vis hele sitatet...
Altså, du skriver om å ruse deg på paralgin forte og gjemmer deg bak det juridiske, at stoffet er legalt. Det er revnende likegyldig om det psykoaktive stoffet du har i deg er lovlig eller ikke. Det er et hav av lovlige preparater som er livsfarlig i kombinasjon med kjøring/operering av tungt maskineri, og er like ulovlig å ha i blodet som andre rusmidler når man kjører.

I artikkelen til NRK er det imidlertid rusbrukere den minste gruppen i statistikken som har fått førerkortet beslaglagt. Den gruppen som mest får førerkortet inndratt er alkoholbrukere og de med sykdom.

Dette er ikke trakkasering, dette er å peke ut hykleriet.
Sist endret av Dodecha; 5. juni 2015 kl. 17:37. Grunn: skrivefeil