View Single Post
Sitat av Sup3rn0va123 Vis innlegg
Komisk å lese, synes ikke synd på deg, snakk om å ha mangel på respekt da foreldrene hjelper med å betale 200k som blir et lån de betaler nå siden du klarte å spille vekk 600k ekstra på 5 dager. Uffda å lykke til videre med livet!
Vis hele sitatet...
Ærlig sak å ikke synes synd på meg. Jeg er heller ikke ute etter sympati.

Du sier at jeg spilte bort 600k ekstra, og det er feil. Når NRK skriver at jeg spilte bort 420K mener de at jeg omsatte for den summen. Jeg satt inn 2k da jeg kom opp til Bardufoss igjen, vant 300k, og rotet den summen bort før jeg fikk tatt den ut av spillselskapet. Tok på meg ytterlige 100k i gjeld.

Totalt sett rotet jeg meg ned i 100k ytterlige i gjeld etter jeg kom opp igjen.

Jeg er enig med deg at det er respektløst av meg å spille bort penger, men dette er en sykdom. Det er personer som deg som gjør at folk ikke tør å stå frem med spillavhengigheten sin, og søke hjelp.

Etter jeg gikk ut med denne er det mange personer som har kontaktet meg og snakket om problemene sine. Min totale gjeld er på 300k, det er INGENTING i forhold til hva andre har. Bare her i Ålesund hvor jeg bor er det mange med større gjeld enn meg. Det er folk som har kontaktet meg som har mange millioner i gjeld. Var en som kontaktet meg i dag som har mistet alle venner, kjæreste og kontakt med familien. Han har over 3 millioner i gjeld. Min situasjon er veldig lys, jeg vil være gjeldsfri innen et par år.

Jeg går på behandling i gruppetimer nå, og jeg har snakket med mange som har kontaktet meg. Jeg har snakket med rundt 20stk som er i en lignende situasjon som meg, noen mindre alvorlig, men de fleste har enda større problemer. Jeg er den eneste av de som velger å være offentlig med problemet mitt. De fleste forteller det knapt til kjæresten sin.

Grunnen til at jeg gikk ut med dette til NRK er at jeg ønsker å være en advarsel for andre. Folk er ikke klar over hvor stort problemet virkelig er.

2017 er det første året Helse Møre og Romsdal har mottatt flere henvendelser på spillavhengighet en rusmisbruk.

Sitat av Sup3rn0va123 Vis innlegg
Komisk å lese, synes ikke synd på deg, snakk om å ha mangel på respekt da foreldrene hjelper med å betale 200k som blir et lån de betaler nå siden du klarte å spille vekk 600k ekstra på 5 dager. Uffda å lykke til videre med livet!
Vis hele sitatet...
Så også at du anklaget meg med at de 200k er noe foreldrene mine må betale. Det er helt feil, jeg jobber 120% stilling og betaler ned alt selv.
Sist endret av brødskiverr; 17. mars 2017 kl. 00:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.