Tråd: Skyte MDMA
View Single Post
Tura med ei veninne og en kompis, hvor jenta skøyt det. Men merket hun måtte fylle på oftere enn oss to andre som droppet. Rushet var ikke så særlig langt, og oppturen ble kortet ned litt, så den var over på 5 min istedenfor 10-20 min. Noen liker jo ikke oppturen da den kan bli litt heftig på store doser. Men husk MDMA er ikke vannløselig tror jeg, skal ikke si meg 100% sikker. Men du korter oppturen litt, får et lite kaldt rush som kan ligne om annen sentralstiumlerende, dog blir også 10x mer sliten dagen derpå.

Selv vil jeg til jeg sverger til å drop av MDMA, da jeg etter en del eksprimentering fant dosen som funker hver gang dersom jeg lar det være over 2-3 mnder mellom hver gang så lagrene fåær fylt seg. De tømmes også mer drastisk ved skyting enn ved dropping som sikkert er grunnen til at hun sov hele dagen etterpå, mens jeg sov solide 10 timer sov hun 16 og var fortsatt redusert, mens jeg tok samme dosene bare oralt og kunne fungere halveis etter frokost og søvn.

Så sånn jeg så det på henne, selvom dette bare er ett eksempel, så var oppturen kort og intens for henne, men rusen var bare litt over halvparten så langvarig samt dagen derpå var ikke noe morsom for hun. Så jeg tåler heller å være småkvalm i ett kvarter for en rus på 3-5 og kose ræva av meg. Samt være brukbar utpå dagen etter, enn å skyte noe jeg må fylle på 3-4 ganger for å ha det gøy like lenge som oss to som droppet.

Har også hørt flere som har prøvd det og selv etter å ha skutt mdma, gikk de tilbake til å droppe nettop det stoffet da de følte utbytte var bedre.
Sist endret av Coffern; 27. august 2021 kl. 06:02. Grunn: klønete setning, fikset litt gramatikk.