View Single Post
Om akkurat 3 timer vil jeg ha en forebyggende samtale med politet, jeg har forberedt meg godt til dette med 3 planer. Vil nevne de her i rekkefølge av prioritering.
1. Klokken halv 2 vil jeg dra til byen og hente urin fra kompisen min, jeg vil deretter bruke utstyret jeg har skaffet meg til å få urinen i koppen - Altså vente til de slutter å se på kuken min.
2. Flushing, har drukket store mengder vann og gjort pisset gult med vitamin B kompleks. Skal også drikke 3 powerking 1-2 timer før den forebyggende samtalen. Har også tatt kreatin.
3. Begynne å grine hvis jeg pisser positivt, og starte å fortelle dem om hvordan livet mitt er ødelagt og dette kan umulig være rett, være så fortvilet at det ikke skulle vært lovlig.

Jeg er 17 år og har nå noen spørsmål i siste liten.
Hvis jeg henter en advokat, vil jeg da ha muligheten til å ikke ta urinprøve i det hele tatt? Hvis dette er tilfellet, kan jeg da produsere de samme resultatene som en advokat selv, isåfall, hvordan?
Vil nevne at jeg ikke kommer til å komme med noen kommentarer som gir de muligheten til å mistenke meg for noe, kommer til å ta meg god tid før jeg svarer på noen spørsmål, og svarene skal være plettfrie. Men hvilke lovverk kan jeg benytte meg av for å slippe urinprøven?

Har INGEN intensjoner om å tilstå, da vil livet mitt være ødelagt i forhold til foreldrene mine.

EDIT: Kommer til å melde fra om hvordan det gikk etter forebyggende samtalen er overstått.
Sist endret av Icec0ld; 26. mars 2015 kl. 11:21.