View Single Post
Jeg oppdaget en av persepsjonens mange dører for et år siden med sopp i Amsterdam, og ble raskt forelsket. Så prøvde jeg syre for første gang i jula og har brukt det jevnlig siden. Under effekten blir ALT bedre, og det føles som at verden må utforskes på nytt.

Det går i relativt små doser (50-100 mikrogram) en gang i uka, og jeg føler virkelig at det hjelper meg å bli mer produktiv. Jeg studerer sivøk på bi, så det er nok å gjøre i hverdagen, men motivasjonen har tidvis manglet. Etter jeg fant lsd, føler jeg imidlertid et nytt giv i livet.

Jeg har endelig lagt en mangeårig gaming-addiction på hylla, har ikke drukket meg full siden jula, får malt og ordnet på ting i leiligheten og har endelig kommet inn i en god treningsrutine for både styrke og cardio.

Jeg har også en større grad av psykisk velvære, og føler jeg går fra dag til dag med en lykkefølelse jeg sist husker å ha opplevd langt tilbake i barndommen.

Det er nesten for godt til å være sant. Er det noen her som har brukt syre jevnlig over tid med erfaringer? Jeg kan tenke meg at en negativ effekt kan bli at alt blir grått og trist uten syre, og at man blir avhengig av å legge dette tankeutvidende filteret foran øynene.