View Single Post
Sitat av Cannabidiol Vis innlegg
1.Ytre meningene sine er en ting, det og henge ut en person pga. hans valg og tro er en annen ting. Greit, syntes du det han sier er helt på jordet så kom gjerne med hvorfor og, da dette blir ett dikusjonsforum som nå! Slenge med tastaturet gjør nok av folk her inne, om det er for KP eller ett sted de endelig kan være "kule" uten og ta konsekvensene som venter ute i the real world.. Det vet ikke jeg...

2.Stemmer det, men hvor langt kommer man med sånne diskusjoner ? og hva er meningen med det.. Vil du at han skal leve som deg, og ha ditt livs/verdenssyn ? Det er det som er så fint med verden, du bygger den akkurat som du vil og finner glede av det du liker så lenge det ikke påvirker noen andre for noen finner glede/nytelse i andres sorg som gjør denne verden trist.

3.Men ærlig talt da, folk tror på aliens så at noen tror kloning er mulig skal du ikke se bort ifra. Bare se på troen på disse gudene;
GANESHA – overvinner alle hindringer og er guden for nye vågestykker. Han har elefant hode og kan presse seg gjennom den tetteste jungel.
HAUMAN – er den mektige apegeneralen og representerer lojalitet, religiøs hengivelse og mot.
Vis hele sitatet...
Jeg prøvde vel strengt tatt ikke å henge han ut eller drite han ut. Nå må du roe litt ned.

Og ja, jeg syns det er like forbanna teit at noen trur på apegeneraler. Det hadde jeg sagt uansett om det hadde vært i internettverden eller den virkelige verden.

Prøv hvertfall å bidra i tråden. Jeg kommer nå ikke til å fortsette diskusjonen i fare for å spore tråden helt av banen. Takk for dine vise ord.

--------------------------------------------------------------------
Mobb Deep - Survival of the fittest
Nas - N.Y state of mind
Method Man - What the blood cloth
Sist endret av BrainStem; 24. november 2011 kl. 06:06.